Известие

Collapse
No announcement yet.

странен проблем ми се появи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    дамм съвсем случайно нея имам предвид
    ама тя самата клапа си работи съвсем нормално само дето като сменяхме съединителя и сме натиснали планката дето минава жилото през нея и клапата не може да се затвори, и от там идва проблема, клапата стои отворена и н апразен ход колата се чуди да се одави ли или не, от там съответно играенето на оборотите, изправих въпросната планка и всичко се оправи, съвсем случайно забелязах че клапата не затваря, като я бутнах и колата си заработи равномерно............. късметлиика, иначе я бях раглобил на съставни части ако не го бях видял, и пак янмаше да има полза
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

    Comment


    • #17
      .

      ти си най-големия късметлия с разрешен подобен проблем.

      Comment


      • #18
        да решил съм да и правя курбан, че да не ме излага повече,
        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
        Suzuki GSXR 750 W настоящ
        Kawasaki KZ 440A вече бивш

        Comment


        • #19
          давам снимка на въпросния проблем
          http://www.snimka.bg/album.php?album...0&pid=11292178
          ограденото със жълто е дроселовата клапа, там където е стрелкичката обикновенно трябва да е затворена клапата на цяло....... да ама не при мен имаше просвет около 0.5 см а с червената линиика е показана правилната позиция на планката за газта, аз проблема си го реших като отпуснах малко жилото а не с напъване на планката да я изправям, защото не се знае знае ли се, надявам се че може и да е от полза на някого тази информация
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
            давам снимка на въпросния проблем
            http://www.snimka.bg/album.php?album...0&pid=11292178
            ограденото със жълто е дроселовата клапа, там където е стрелкичката обикновенно трябва да е затворена клапата на цяло....... да ама не при мен имаше просвет около 0.5 см а с червената линиика е показана правилната позиция на планката за газта, аз проблема си го реших като отпуснах малко жилото а не с напъване на планката да я изправям, защото не се знае знае ли се, надявам се че може и да е от полза на някого тази информация
            е как па го изкривихте тва
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

            Comment


            • #21
              честно казано дори не разбрах как е станало явно сме го натиснали с клетката на акомулатора щото аз не я откачих на цяло ами си висеше на кабелите и като сме я дръпнали на горе за да развием болтовете, и явно тогава сме я изкривиликазва ли ит някои
              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
              Suzuki GSXR 750 W настоящ
              Kawasaki KZ 440A вече бивш

              Comment

              Working...
              X